Otázky a odpovědi

Co to je klíčové slovo?

Klíčovým slovem definujeme ve vyhledávačích oblast svého zájmu. Každý kdo ve vyhledávači hledá, používá jiná klíčová slova či jiná spojení. Pokud tato klíčová slova nemáte v textu stránek, vyhledávač je nenabídne na dotaz. Je tedy vhodné ideálně před stavbou webu udělat analýzu klíčových slov, která Vám ukáže většinou překvapivá fakta podložená čísly - počty hledání. Tato analýza jde udělat i zpětně a texty do stránek doplnit. Problém ale je, pokud díky ní zjistíte, že musíte předělat i strukturu celého webu.

Co to je zpětný odkaz?

Zpětný odkaz je text umístěný na nějaké jiné www stránce a odkazuje na tu Vaší pomocí hypertextového odkazu. Může mít různé tvary, dokonce musí, nejhorší totiž je, pokud odkazy směřující na Vaši stránku jsou stejné, to je vyhledávači podezřelé. Zpětné odkazy totiž mají primárně vytvářet lidé - návštěvníci nebo zákazníci, kteří na Vaši stránce již byli a tak jí doporučují dále na sociálních sítích, na svých blozích či webech.

Co to je PPC reklama?

PPC reklama je placený inzerát, který se zobrazuje ve vyhledávačích Seznam.cz a Google.cz nahoře - první 3 - 5 pozic a dále celý pravý sloupec inzerátů.

Inzeráty, zde rotují a zobrazují se podle toho, kdo zaplatí nejvíce. Platí se ale až po kliknutí, což tedy není žádná velká výhoda, protože to, že na něj někdo klikne, ještě neznamená, že se mu Vaše stránka bude líbit. A tak se může stát, že budete platit a platit a kýžený výsledek, totiž objednávka, nebo poptávka po Vašich službách se nedostaví.

I zde totiž platí určitá pravidla.